Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Mimi - Νατάσσα Μποφίλιου.-


«Κοίτα εγώ, αν μου επιτρέπεις, δεν είμαι μόνο αυτό που βλέπεις….». Κι όμως η κυρία Μποφίλιου, αντίθετα με αυτό που τραγουδάει, είναι ακριβώς αυτό που βλέπουμε …μια ανερχόμενη(ή μήπως φτασμένη;) συγκλονιστική τραγουδίστρια! Για καλή μου τύχη εχτές παραβρέθηκα στη συναυλία που έδωσε στο Τεχνόπολις στο Γκάζι και έχω να πω μόνο τα καλύτερα. Δυστυχώς, σε αντίθεση με τους περισσότερους εκεί, δεν είχα μελετήσει τα τραγούδια της κ γενικότερα το καλλιτεχνικό της παρελθόν, πράγμα που θα μπορούσε να προμηνύει –τουλάχιστον- την αμηχανία μου.( Αν μη τι άλλο, στις συναυλίες πας «διαβασμένος» …για να περάσεις εσύ καλά στην ουσία. ) Από τα λίγα δείγματα δουλειάς της που είχα ακούσει, ήμουν προετοιμασμένη για μια βραδιά κάπως στενάχωρη, μιας και θεωρώ τα τραγούδια της βαθιά συναισθηματικά και «αιχμηρά» για τους περισσότερους. Κι ενώ λοιπόν οι περισσότεροι οιωνοί ήταν εναντίον μου, (να αναφέρω ότι το Γκάζι δεν είναι και από τις αγαπημένες μου περιοχές), η βραδιά εξελίχθηκε μαγικά. Πέρασαν τέσσερις ολόκληρες ώρες χωρίς να το καταλάβω …με το 80% των ακουσμάτων να είναι άγνωστα σε μένα, κ παρ όλα αυτά να κρέμομαι κυριολεκτικά από τα χείλη της για να μην χάσω στίχο και νότα! Μαγευτική, πρωτότυπη και επιβλητική! Είναι τουλάχιστον συγκινητικό να βλέπεις τέτοιες παρουσίες σε αυτή την ηλικία, να ξεχωρίζουν απ’ όλη αυτή την ηλίθια μάζα του τόσο ψεύτικα κατεργασμένου δήθεν. Τα υπόλοιπα από χτες? Όλα μα όλα τα τραγούδια της!!! … Αξίζει τον κόπο!
Πολλά συγχαρητήρια λοιπόν στην ίδια, στον τόσο κόσμο που γέμισε χτες αυτό το χώρο και φυσικά στον τόσο εμπνευσμένο στιχουργό Γεράσιμο Ευαγγελάτο και στον πολύ ταλαντούχο συνθέτη Θέμη Καραμουρατίδη!
Υ.Γ. Να σημειώσω τις πολύ όμορφες στιγμές της βραδιάς, όπου μία χορωδία (που δυστυχώς μου διαφεύγει το όνομά της), συνόδευσε την Νατάσσα Μποφίλιου, δίνοντας μια ακόμα μαγική νότα στο τόσο διαφορετικό μουσικό ταξίδι που ζήσαμε χτες.



1 σχόλιο:

  1. μπράβο μιμή πολύ ωραία λόγια..
    Υ.Γ. Υπέροχη παρέα.υπέροχο συναίσθημα.
    Τ.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή