Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Mimi - Από το μονόλογο ενός μανιώδους καπνιστή

Αποσπάσματα από το μονόλογο "Είμαι ένα λάθος" του Jan Fabre.

«Είμαι ένα λάθος / Γιατί δεν ανήκω σε καμία φυλή / Είμαι ένα λάθος / Γιατί νιώθω ακόμα περιέργεια / Γιατί δεν έχω δεσμούς με τη σημερινή κοινωνία / Γιατί μισώ τη μόδα / Γιατί έχω αποξενωθεί / Γιατί δεν πιστεύω τις ειδήσεις / Γιατί δεν μπορώ να υποκριθώ / Γιατί θέλω αυτό που δεν μπορώ / Γιατί δεν μου αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου / Γιατί θέλω να είμαι ένα λάθος / Γιατί δεν είμαι ανθρώπινο πλάσμα / Γιατί είμαι θεός / Γιατί πάντοτε σκότωνα / Κάθε εξαίσιο / παράφορό μου / έρωτα / με έναν άλλο / εξαίσιο παράφορο έρωτα / Λέω ψέματα; / Ή μήπως ήταν μόνο πόθος; / Δεν μπορούσα να ξεχωρίσω / την αλήθεια από το ψέμα / Αυτό πάντα με κρατούσε ζωντανό / κι ακόμα με κρατάει / Είμαι ένα λάθος / Γιατί η επιθυμία μου είναι ακατανίκητη / πιο σφοδρή κι από την πείνα / και συνήθως πιο ακόρεστη / Η αναρχία της επιθυμίας / δε συμβιβάζεται / με τη ζωή / Είναι υπερβολικά ακραία / και σαρωτική / Μόνο ο θάνατος μπορεί να τη σώσει / να τη δεχτεί / Ανάβεις ένα τσιγάρο / για να γιορτάσεις τη χαρά / ή για να κρύψεις τη θλίψη σου / Δε θα μπορούσα να ξανακοιταχτώ / στον καθρέφτη / αν άφηνα τους γιατρούς / να με τρομοκρατήσουν / Δε θα ήξερα πώς να συνεχίσω τη ζωή μου / Και πώς να πεθάνω / Είμαι πιστός / στην απόλαυση / που με σκοτώνει...»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου